در چه مواقعی از چراغ گردان استفاده می شود؟
نوشته شده توسط : unexer

همه ما با چراغ گردان آشنایی کامل داریم. چراغ هایی که برای هشدار دادن روی ماشین های پلیس، آمبولانس، آتش نشانی و از دست وسایل حمل و نقل برای اخطار دادن نصب می شوند. و یا حتی به عنوان آژیر خطر از آن ها استفاده می شود.

موارد استفاده چراغ گردان بسیار زیاد است اما شاید هرکسی با نحوه ساز و کار آن ها آشنایی نداشته باشد. در این مقاله یونکس قصد دارد شما را با نحوه عملکرد و هدف استفاده از چراغ گردان آشنا کند پس در ادامه با ما در این مقاله همراه باشید.

چراغ گردان

چراغ گردان

روشنایی اضطراری وسیله نقلیه یک یا چند چراغ هشدار بصری است که برای استفاده در مواقعی که راننده می خواهد فوریت سفر خود را به سایر کاربران جاده منتقل کند ، برای ارائه هشدار اضافی در مورد خطر هنگام ایستادن یا در مورد اجرای قانون به عنوان وسیله ای برای علامت دادن به راننده دیگر برای توقف برای تعامل با یک افسر. این چراغ ها ممکن است .

چراغ های اضطراری اختصاصی مانند یک چراغ راهنما یا یک میله نور باشند ، یا ممکن است نور ثابت اصلاح شده مانند یک کلاه گیس یا چراغ مخفی باشد و به هر روشنایی استاندارد دیگری مانند چراغ های خطر اضافی در ماشین اضافه می شود. . غالباً ، به منظور افزایش کارایی ، از آنها همراه با آژیر (یا بعضاً آژیر) استفاده می شود.

در بسیاری از حوزه های قضایی ، استفاده از این چراغ ها می تواند اختیارات قانونی خاصی را برای کاربر فراهم کند و ممکن است الزاماتی را برای سایر کاربران جاده ای ایجاد کند که رفتار متفاوتی داشته باشند ، مانند مجبور کردن آنها به کنار جاده و تسلیم حق تقدم ، بنابراین وسیله نقلیه اضطراری ممکن است بدون هیچ مانعی ادامه یابد. قوانین مربوط به و استفاده از این چراغ ها در حوزه های قضایی بسیار متفاوت است.

در برخی مناطق ممکن است استفاده از چراغ های مشابه به وسایل نقلیه غیر اضطراری (به عنوان مثال اتوبوس های مدرسه) و وسایل نقلیه نیمه اضطراری (به عنوان مثال کامیون های یدک کش) مجاز باشد. این چراغ های غیر اضطراری و نیمه اضطراری نیز در اینجا مورد بحث قرار گرفته است. تحقیق در مورد سودمندی و خطرات احتمالی این چراغ ها نیز ارائه شده است.

چراغ گردان یونکس

موارد استفاده از چراغ گردان

روشنایی وسایل نقلیه اضطراری معمولاً برای پاکسازی حق تقدم وسایل نقلیه اضطراری یا هشدار دادن خطرات احتمالی به رانندگان نزدیک ، مانند وسیله نقلیه متوقف شده یا کندتر از سرعت ترافیک ، یا اتومبیلی که از آن جا کشیده می شود ، استفاده می شود. همچنین ممکن است برای ارائه راهنمایی های خاص به رانندگان ، مانند دستور حرکت دادن استفاده شود. بعضی از وسایل نقلیه برای هدایت ترافیک یک صفحه پیکان کوچک دارند.

استفاده از چراغهای اضطراری توسط قانون در بسیاری از حوزه های قضایی فقط برای پاسخگویی به وضعیت اضطراری ، شروع توقف در ترافیک ، تمرینات آموزشی صادقانه یا وجود خطر خاص در جاده محدود شده است. اکثر آژانس های امنیتی خصوصی دارای مجوزهای ویژه ای هستند که به آنها اجازه می دهد از چراغ های راهنما در مناطق خاص استفاده کنند.

جمع بندی

در نهایت شما برای تهیه چراغ گردان با کیفیت می توانید به فروشگاه هایی که اقدام به فروش چراغ گردان می کنند مراجعه کنید. یکی از این فروشگاه ها، فروشگاه یونکس است که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی یونکس اقدام به خرید چراغ گردان کنید.





:: برچسب‌ها: چراغ گردان , چراغ گردان یونکس , یونکس , خرید چراغ گردان ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: