می توانید با استفاده از رژ لب خوب، چند سال جوان تر شوید!
نوشته شده توسط : unexer

رژ لب جزء اساسی ترین ابزار آرایشی است که تمام خانم ها چند مدل و چند رنگ از آن را در کیف آرایشی خود دارند. اگر شما آرایش غلیظ و حرفه ای می کنید یا جزء خانم هایی هستید که آرایش لایت و ملایم را می پسندند باز هم از این وسیله آرایشی استفاده خواهید کرد.

با کمک رژ لب می توانید لب های خود را زیباتر و جذاب تر کنید. با کشیدن رژ، لبهایتان رنگ می شود و زیباتر به نظر می رسد. 

اما حتما به این احساس رسیده اید که گاهی با زدن رژ لب سن شما بیشتر از سن واقعی یتان به نظر می رسد و یا رژ لبی که می زنید شما را یک خانم جوان نشان می دهد.

در حقیقت رنگ رژ و بافت آن روی سن و چهره شما بسیار تاثیرگذار است.

انواع رژ لب ها و نکات استفاده از آن ها

رژ لب ها به طور کلی به دو دسته رژ لب مایع و رژ لب جامد تقسیم می شود.

رژ لب مات چیست؟

رژ لب جامدی که رنگ آن مات باشد مدت زمان بیشتری روی لب های شما می ماند، دارای رنگ های بسیار متنوعی است که می توانید بر اساس طیف رنگی که دوست دارید رنگ آن را انتخاب کنید یا رنگ آن را با لباس مهمانی و یا رنگ روسری تان هماهنگ کنید.

نکات استفاده از رژ لب مات چیست؟

استفاده از رژ لب مات برای مهمانی ها و مجالس رسمی شما را یک خانم شیک و مرتب نشان می دهد. پس هنگام آماده شدن برای یک مهمانی مجلل و شیک در کنار لباس تان رژ لب مناسب را نیز انتخاب کنید. 

البته نکته ای که در  استفاده از رژ لب مات وجود دارد این است که سن شما را افزایش می دهد. با در نظر گرفتن این مورد می توانید برای نوع آرایشی که برای مجالس می کنید برنامه ریزی کنید.

تاثیرات استفاده از رژ لب مات در طولانی مدت چیست؟ 

توجه کنید که رژ لب مات ممکن است که پوست لب شما را خشک می کند و آرایش شما کمی مصنوعی جلوه می دهد. این نوع رژ لب برای استفاده طولانی مدت و مکرر توصیه نمی شود. 

برای برطرف کردن این موضوع می توانید ابتدا یک لایه رژ لب مات روی لب هایتان بکشید سپس از یک شاین استفاده کنید تا درخشش آن موجب برجسته تر نشان دادن لب هایتان شود.

رژ لب لاکی چیست؟ 

گونه ای از رژ لب که به رژ لب های لاکی معروف هستند تمام ویژگی های رژ لب مات را دارند. اما تنوع رنگی کمتر و ماندگاری بیشتری دارند.

استفاده از رژ لب لاکی برای چه کسانی مناسب است؟

این نوع رژ لب برای عروس خانم هایی که نیاز دارند مدت زمان بیشتری رژ لب داشته باشند بسیار مناسب است.

استفاده از رژ لب مایع برا چه کسانی کاربردی تر است؟

 اما در مقابل رژ لب مایعی که رنگ خاصی ندارد و بیشتر در طیف صورتی ملیح و ملایم قرار دارد برای دختر خانم های جوان که آرایش ملایم و لایت دوست دارند بسیار کاربردی است. این نوع رژ لب برای استفاده روزانه پیشنهاد می شود و خانم هایی که شاغل هستند این نمونه رژ لب را در کیف خود دارند. 

کدام نوع رژ لب ، سن را جوان تر نشان می دهد؟

رژ لب مایع سن شما را پایین می آورد و شما را جوان تر نشان می دهد. اما زدن این نوع رژ لب شما را رسمی و آرایش تان را حرفه ای نشان نمی دهد. 

قبل از خرید رژ لب ، باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

بافت رژ لب و رنگی که انتخاب می کنید در تاثیر گذاری چهره و روابط اجتماعی تان بسیار موثر است. رژ لب را اگر با دقت و با توجه به معیارهای مورد نظر انتخاب کنید می توانید مطمئن باشید که رژ لب مناسبی را انتخاب و همیشه از آن استفاده خواهید کرد. استاندارد و با کیفیت بودن رژ لب نکته ای است که حتما مدنظر قرار دهید.

جمع بندی

خرید رژ لب در عین اینکه بسیار لذت بخش است می تواند بسیار سخت و دشوار باشد. دقت کنید رژ لب را برای چه روزهایی، مجالسی و چه کاربردی نیاز دارید سپس آن را خریداری کنید. 

برای خرید رژ لب های مرغوب ، می توانید به سایت یکی از برندهای بسیار خوب به نام روبی سان مراجعه کنید. محصولات این برند از مواد اولیه طبیعی ساخته شده اند و از پوست لب هایتان مراقبت می کند. رنگ های بسیار متنوع رژ لب های روبی سان ، برای همه سلیقه ها و نیاز ها موجود است.



 





:: برچسب‌ها: رژ لب مرغوب ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: