جراحی بینی گوشتی چه اثراتی روی بینی می گذارد؟
نوشته شده توسط : unexer

جراحی یک عملی است که روی یک عضو خاص بدن و با اعمال برش ها و شکستگی های مختلف انجام می شود. هدف جراحی بهبود وضعیت عضو هدف است اما اثراتی که یک جراحی روی بدن می گذارد گاهی بسیار گسترده تر و عمیق تر است. در ادامه قصد داریم به اثراتی که جراحی بینی و به طور خاص جراحی بینی گوشتی روی بینی و بدن می گذارد بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

جراحی بینی یک جراحی کم ریسک و غیرتهاجمی شناخته می شود. اما کسانی که تا به حال تحت یک جراحی قرار نگرفته اند ممکن است بعد از تجربه جراحی بینی آن را بسیار سخت ببینند. دلیل آن هم اثرات جانبی ای است که جراحی بینی روی فرد می گذارد.

اثرات جراحی بینی گوشتی را می توان به دو دسته اثرات مثبت و اثرات منفی یا عوارض تقسیم کرد.

نتیجه جراحی بینی گوشتی

اثرات مثبت جراحی بینی گوشتی

بینی های گوشتی معمولا اندازه بزرگ و نامتناسبی نسبت به چهره دارند. جراحی بینی گوشتی می تواند تناسب را به چهره بازگرداند و با افزایش زیبایی بینی، جلوه ی کاملا جدیدی به چهره ببخشد. علاوه بر آن چربی دائمی پوست بینی گوشتی نیز مورد آزار دهنده ای است که در جراحی بینی گوشتی می تواند رفع شود.

در کنار این موارد اگر فرد مشکلات جانبی ای مانند پولیپ بینی داشته باشد نیز این مشکلات در جراحی قابل رفع هستند و در نتیجه تنفس فرد نیز بهبود می یابد.

اثرات منفی و عوارض جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی های گوشتی اثراتی دارد که برخی از آن ها شدیدتر و متفاوت از جراحی دیگر فرم های بینی هستند. به عنوان مثال زمانی که برای بهبود جراحی بینی گوشتی لازم است بیشتر از دیگر مدل های بینی است. دلیل آن هم سنگین تر بودن عمل و بیشتر بودن سطح تغییرات اعمال شده است. همچنین به دلیل ضخامت بیشتر پوست بینی گوشتی، حساسیت این نوع بینی بیشتر است و در نتیجه برای بهبود آن به زمان بیشتری نیاز است. این به این معناست که برای مدت بیشتری باید ورم و درد را تحمل کنید.

به دلیل همان ضخامت پوست و به دلیل حساسیت بالای پوست بینی ممکن است به علت اشتباه جراح بخشی از پوست بینی بی حس شود. علاوه بر آن به دلیل اینکه برای جراحی بینی های گوشتی از روش جراحی باز استفاده می شود اگر بعد از جراحی چسب زدن بینی را به درستی انجام ندهید ممکن است پوست بینی جا به جا شود و به درستی جوش نخورد.

جراحی بینی گوشتی

یکی دیگر از اثرات جراحی بینی گوشتی احتمال برگشتن فرم بینی به حالت قبل یا افتادگی نوک بینی است. این اتفاق در صورتی می افتد که جراح از روش ها مناسب استفاده نکند و بینی را تقویت نکند.

نتیجه گیری

جراحی بینی گوشتی نسبت به دیگر مدل های بینی سخت تر است. اما با این حال کم نیستند افرادی که بینی گوشتی دارند و به راحتی جراحی انجام می دهند و از نتیجه آن لذت می برند. گرفتن نتیجه مطلوب از عمل بینی گوشتی نیازمند آمادگی کامل داوطلب و انجام جراحی توسط جراح با تجربه و ماهر است. کلینیک دکتر تهران بیوتی عده ای از با تجربه ترین جراحان را در زمینه عمل بینی های گوشتی در اختیار دارد. می توانید با مراجعه به وبسایت دکتر تهران بیوتی مقالات بیشتری درباره عمل بینی بخوانید و مشاوره تلفنی دریافت کنید.

 

 





:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی , جراحی بینی , عمل بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: