خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال
نوشته شده توسط : unexer

تتر یک ارز محبوب دیجیتالی است که در بازارهای ارزی جهانی خرید و فروش می شود. تتر جزء ارزهای بسیار محبوبی است که میزان عرضه و تقاضا روی قیمت آن تاثیری ندارد و توسط واحد پولی پشتیبانش کنترل می شود.

اما بیت کوین واحد پشتیبان و دولتی ندارد و نظارتی بر افت و خیز شدید آن وجود ندارد. قیمت آن براساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود. خرید بیت کوین ریسشک بزرگی است و در بازارهای سرمای گذاری کاری که ریسکی بزرگی را به همراه داشته باشد می تواند سود زیاد شما و یا ضرر و زیان ناگهانی برای شما باشد. اما تتر این گونه نیست. برای خرید تتر شما یک قیمت واحد و ثابتی را پرداخت خواهید کرد.

تتر دارای دو پشتوانه است که موجب شده است دو نوع تتر در بازارهای ارز دیجیتالی خرید و فروش شود:

  • دلار تتر
  • یورو تتر

دلار تتر محبوب تر و خرید و فروش بیشتری دارد.

 

تتر یک راه کار ساده برای جلوگیری از ضرر در نوسانات شدید بازار است. تتر در واقع رمزارزی یا توکن است که برای صرافی‌ها نقدینگی فراهم می‌کند و معامله‌گران می‌توانند به کمک آن از نوسانات بازار در امان باشند و یا با مدیریت نوسانات بازار، پول بیشتری به دست آورند.

 

خرید تتر

 

تتر هم،‌ مانند دیگر رمزارزها از شبکه بلاکچین استفاده می‌کند؛ و برخلاف دیگر کریپتوها این ارز ‌توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود!! این به آن معناست که هر تتـر باید توسط دلارهایی که ذخیره نگه‌ داشته شده‌اند، با نرخ ۱ به ۱ پشتیبانی شود. به این معنی که ، معاملات تتر در تمام صرافی‌ها در سطح یک دلار بوده و می‌توان آن‌ها را به جای دلار به کار برد. یعنی به جای اینکه دلار بخرید تتر بخرید و از مزایای آن هم بهره ببرید.

USDT رمزارزی یا توکن است که قرار است ارزش آن بسیار نزدیک یا برابر با دلار باشد. ایده‌ی اصلی ایجاد آن، خلق رمزارز با ثباتی بوده که بتوان آن را مانند دلارهای دیجیتال به کار برد. کوین‌هایی که به این منظور به کار برده می‌شوند تا جایگزین با ثباتی برای دلار باشند با نام رمزارز پایدار یا استیبل کوین شناخته شده‌اند.

بااین حال،‌ در عمل، قیمت آن تا حدودی دچار نوسان با این وجود تتر همچنان محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین رمزارز پایدار در دنیای کریپتو هاست. در بازار ایران به دلیل اینکه قیمت دلار و یورو همیشه در نوسان است قیمت تتر هم دارای نوسانات زیادی است. در نتیجه هنگام خرید تتر مانند هر ارز دیگری باید قیمت به روز و آپدیت شده آن را محاسبه نمایید.

راه های زیادی وجود دارد که بتوانید از آن طریق قیمت و نرخ تتر را به روز درآورید. اما یکی از سایت های معتبر که می توانید در آنجا نیز خرید و فروش تتر را به شیوه ای مطمئن انجام دهید تترلند است. صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روش مطمئنی برای خرید تتر و ارزهای دیجیتال و تهیه کیف الکترونیکی مورد نیاز همان ارز می باشد.





:: برچسب‌ها: خرید تتر , نحوه خرید تتر , قیمت تتر , تترلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: