نوشته شده توسط : unexer

افرادی که از وقوع جرمی در حقشان آسیب می بینند. برای پیگیری خسارت خود از طریق مراجع قضایی اقدام به نگارش شکایت نامه می کنند. دادستان یا بازپرس نیاز به طرح کردن یک شکایت کیفری دارد که از طریق آن بتواند به جرم وارد شده رسیدگی کند.

در آیین دادرسی کیفری رسیدگی به هرگونه جرمی زمانی آغاز می شود که شاکی اقدام به تنظیم یک شکایت کند البته این برای جرایم نامشهود است. در جرایم مشهود در صورتی که افراد ضابط در دادگستری شاهد وقوع جرم باشد کافی است و نیازی به شکایت شاکی خصوصی نیست و رسیدگی به پرونده فورا شروع می شود.

پس اولین قدم برای نگارش شکایت دریافت فرم شکواییه است. با شهرداد در این مقاله همراه باشید تا شما را با نحوه تنظیم شکایت از طریق اپلیکیشن وکالت آشنا کنیم.

نگارش شکایت

برگه شکواییه چیست؟

همانطور که می دانید در دعوای حقوقی باید دادخواستی مبنی بر خواسته خود پر کنید. برای دعوی کیفری نیز باید اقدام به تنظیم شکواییه کنید. پس اولین مرحله برای ثبت شکایت مراجعه به مراجع کیفری و دریافت فرم شکواییه است.

شکواییه فرمی است که قوه قضاییه آن را تهیه می کند تا افراد قادر باشند شکایت خود را در آن به ثبت برسانند. این فرم یک برگه چاپی است که در آن موارد مانند اطلاعات شاکی و مورد دعوا در آن نوشته می شود و شاکی موظف به پر کردن آن است.

پس شکایت هم مانند دادخواست حقوقی است که برای رسیدگی به آن نیاز است ابتدا برگه شکواییه توسط شاکی تکمیل شود. البته تفاوت آن در این است که برای دادخواست باید حتما در برگه مربوط به آن پر شود. اما برای شکایت حتما نیاز به برگه شکواییه نیست و شاکی می تواند حتی در یک برگه عادی نیز شکایت دعوای کیفری خود را ثبت کند.

نحوه نگارش شکایت

با توجه به ماده 68 قانون آیین دادرسی کیفری شرایط کلی شکایت نامه و نحوه تنظیم آن تحت عنوان فرم شکواییه کیفری مشخص شده است. بر اساس این ماده اگر بخواهیم از طریق این فرم شکایت خود را ثبت کنیم باید مواردی که جهت ثبت شکایت در فرم ذکر شده است را تکمیل کنیم. اما برای ثبت شکایت در یک برگه عادی باید موارد ذیل را حتما در آن ثبت کنیم.

  • نام و نا خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کد ملی، سن، شغل، وضعیت تاهل، تابعیت، میزان تحصیلات، مذهب، شماره تلفن، آدرس دقیق، ایمیل و کد پستی شاکی.

  • موضوع مورد شکایت، تاریخ و محل وقوع جرم

  • ضرر و زیانی که به شاکی وارد شده است و مطالبات وی

  • مدارک وقوع جرم، اسامی و مشخصات و نشانی شاهدان و افراد مطلع در صورت وجود

  • مشخصات و نشانی فرد مورد نظر یا مظنون در صورت وجود.

اپلیکیشن وکالت

جمع بندی

با توجه به تمام موارد ذکر شده برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نگارش شکایت شما می توانید به اپلیکیشن وکالت شهرداد مراجعه کرده و از طریق آن اقدام به ثبت شکایت خود کنید.. شما می توانید با مشاوره گرفتن از وکلای ما در صورت نیاز شکایت خود را به صورتی کاملا دقیق و قانونی تنظیم کنید.






:: برچسب‌ها: نگارش شکایت , نگارش شکایت شهرداد , اپلیکیشن وکالت , شهرداد , اپلیکیشن وکالت شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

یکی از مسائلی که افراد شاید برایشان سوال باشد مسئله تعرفه حق الوکاله است. احتمالا شما هم تجربه این مسئله را داشته اید که برای یک موضوع حقوقی اقدام به استخدام یک وکیل کرده اید. برای پیدا کردن وکیل مورد نظرتان به چند دفتر حقوقی رفته باشید.

اما با چیزی که مواجه شده اید تفاوت در تعرفه حق الوکاله وکلای مختلف است. این موضوع البته با توجه به میزان سختی پرونده حقوقی، میزان حدود اختیاراتی که به وکیل داده می شود و کارهایی که باید انجام دهد با هم متفاوت است.

در این مقاله شهرداد قصد دارد به بررسی مسئله تعرفه حق الوکاله وکیل بپردازیم پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید. در این مقاله با ما همراه باشید.

تعرفه حق الوکاله

تعرفه حق الوکاله وکیل پایه یک دادگستری

با توجه به قوانینی که در این زمینه وجود دارد می توان موارد ذیل را برای تعرفه حق الوکاله وکیل عنوان نمود.

  • در پروندهای مالی برای مطالبات مالی تا ده میلیون تومان 6 درصد برای وکیل است.

  • در پروندهای مالی برای مطالبات مالی از ده تا یکصد میلیون تومان 4 درصد برای وکیل است.

  • در پروندهای مالی برای مطالبات مالی بیشتر از یکصد میلیون تومان تا پانصد میلیون تومان 3 درصد برای وکیل است.

  • در پروندهای مالی برای مطالبات مالی بالای پانصد میلیون تومان 1 درصد برای وکیل است.

البته همانطور که ذکر کردیم همه این ها وابسته به نوع پرونده است. با وجود این تعرفه هایی که گفتیم وکیل می تواند در قراردادی جداگانه برخلاف تعرفه عمل کرده و مبلغی بیشتر یا کمتر از این حد را دریافت کند. در اینجا لازم است که شما را با فرم وکالتنامه وکیل دادگستری آشنا کنیم.

فرم وکالتنامه وکیل دادگستری

در هنگام تنظیم فرم وکالتنامه این وکالتنامه برو روی فرمی مخصوص به خود و در سه نسخه تنظیم می شود. یک نسخه از آن برای ارائه به دادگاه، یک نسخه برای شخص موکل و یک نسخه هم در دست وکیل می ماند. این وکالتنامه باید دارای آرم کانون وکلای دادگستری و همچنین شماره و سری باشد. 

در این فرم قسمتی وجود دارد که در آن شماره پروانه وکیل درج می شود و بعد شامل نام و نام خانوادگی و محل اقامت موکل است. بعد از آن هم نام و نام خانوادگی وکیل و محل اقامت وکیل درج می شود. سپس موضوع وکالت، حدود اختیاراتی که به وکیل داده می شود، تعرفه حق الوکاله مشخص شده بین دو طرف، ترتیب پرداخت، تاریخ ثبت فرم و در نهایت امضای وکیل و موکل و محل گواهی است.

در قسمتی از این فرم هم موارد مربوط به هزینه های سفر وکیل در صورت نیاز که به عهده موکل است و هزینه های قانونی دادرسی و از این دست موارد عنوان شده که بر طبق قوانین موجود در این زمینه است.

اپلیکیشن حقوقی شهرداد

جمع بندی

تعرفه حق الوکاله بطور کلی مبلغ مشخصی ندارد و این را همه ما می دانیم. همه چیز وابسته به وکیل و نوع پرونده ای است که در جریان است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعرفه حق الوکاله وکیل در پرونده های مختلف به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: تعرفه حق الوکاله , شهرداد , تعرفه حق الوکاله شهرداد , اپلیکیشن حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

همه ما می دانی که برای شروع یک کسب و کار جدید نیاز است که تمام کسانی که قرار است به عنوان شریک در آن شغل مشغلو به کار باشند با یکدیگر قراردادی مبنی بر تصمیماتشان برای راه اندازی و به اصلاح بنیان گذاری ان شرکت ببندند. چنین قراردادی تحت عنوان قرارداد هم بنیان گذاران نام گذاری شده است.

در اولین مرحله ممکن برای ثبت چنین فعالیتی در قالب یکی از شرکت های ذکر شده در ماده 20 قانون تجارت ، تهیه یک تفاهم نامه با عنوان توافق نامه بنیانگذاران ، بنیانگذاران همکار لازم است. 

در واقع ، چنین قراردادی متقابلاً سازندگان آن تجارت را متعهد می کند و همچنین از سوء تفاهم، ادعا، اختلاف یا درگیری جلوگیری می کند تا تلاش خود را صرفاً در دستیابی به اهداف اعلام شده تجارت خود متمرکز کند. به منظور دستیابی به صلح و امنیت در کسب و کار نوپا ، عناصر و الزامات در قرارداد هم بنیان گذاران نظر گرفته شود.

قرارداد هم بنیان گذاران

تعیین حدود اختیارات بنیان گذاران

تعیین مرزهای فعالیت در هر گروه و سازمانی بسیار مهم است. با تعیین و طبقه بندی فعالیت ها ، تصمیمات تیمی راحت تر و با خطاهای کمتری اتخاذ می شود و از اتلاف وقت جلوگیری می شود.

می توان گفت که با تعریف وظایف در اساسنامه ، این بخش دیگر ضروری نیست ، اما در پاسخ باید گفت که وظایف به طور کلی در اساسنامه ارائه می شود ، اما در قرارداد، بنیانگذاران این وظایف هستند با جزئیات نشان داده شده است. در ابتدا ، شرکت ها قصد ندارند تجارت خود را در مرجع ثبت شرکت ثبت کنند و در نتیجه اساسنامه را تنظیم نمی کنند. بنابراین، بهترین کار این است که کلیه امور شغلی خود را در قرارداد هم بنیانگذاران شرح دهید و سپس با دقت مشخص کنید که مسئول هر مورد چه کسی است.

تعیین میزان سهمی که هریک از بنیان گذاران دارند

بحث برانگیزترین مسئله در بین شرکا میزان سهام هر یک از آنها است. میزان سهام در تصمیمات شرکت و در تخصیص میزان سود و زیان به سهامداران تأثیر زیادی دارد ، بنابراین باید در ابتدا مشخص شود که درصد سهام هر یک از بنیانگذاران چند درصد خواهد بود.

از آنجا که هر فرد فعالیتهای مختلفی را به همراه دارد ، بهتر است ابتدا هر شخص را به روشنی شناسایی کرده و سپس وی را به پول تقویم بیاورید (البته بهتر است پول را به تقویم بیاورید تا طبق نظر یک کارشناس رسمی دادگستری درباره موضوع و سپس تعیین کنید که هر سهم برابر است).

منتقل کردن سهم

هر یک از سهامداران (بنیانگذاران) استارتاپ ممکن است پس از مدتی تمایل به ادامه همکاری نداشته باشند ، اما ممکن است نیاز به انتقال و انتقال سهام خود به شخص دیگری باشد. به طور معمول ، با توافق طرفین قرارداد، موسسان نمی توانند سهام خود را تا زمان تعیین شده و پس از این مدت ، در صورت احترام به حد نصاب تصمیم مندرج در قرارداد (به طور کلی) سهام خود را منتقل کنند. سه چهارم آرا بنیانگذاران، شخص می تواند از استارتاپ خارج شود.

شرایط عدم همکاری هر یک از بنیان گذاران

همچنین در قرارداد لازم است شرط شود که اگر یک یا چند نفر از بنیانگذاران به هر دلیلی نتوانند وظایف خود را انجام دهند ، تحت چه شرایطی و با چه تعداد رأی دیگران می توانند وی را مجبور به قبول مسئولیت یا اخراج وی از شرکت کنند.

رازداری و روحیه تیمی

هر یک از بنیان گذاران برای محافظت و محافظت از اطلاعات و اسناد استارتاپ موظف به رعایت اصل محرمانه بودن و عدم افشای اطلاعات هستند و در واقع متعهد می شوند که حتی پس از خروج از تجارت اطلاعات گفته شده را حفظ و محافظت کنند. بودن. همچنین در قرارداد هم بنیانگذاران ذکر این نکته قابل ذکر است که افراد نمی توانند بر اساس دانش خود از تجارت فعلی ، استارت آپ مشابه و رقابتی پس از ترک شرکت ایجاد کنند.

تنظیم قرارداد هم بنیان گذاران

مالکیت معنوی

در دوره فعلی، وقتی اطلاعات در یک ثانیه منتقل می شود و هر روز تعداد مشاغل جدید افزایش می یابد ، افرادی هستند که می خواهند بدون زحمت ایده های دیگران را کپی کرده و مسیر صد ساله را یک شبه طی کنند. بنابراین ذکر این موارد در قراردادها همراه با ضمانت اجرای آن ضروری است. 

جمع بندی

در این مطلب با نکات حقوقی بندهای قرارداد هم بنیانگذاران آشنا شدید. برای کسب اطلاعات تکمیلی و بهره مندی از کارشناسان تیم حقوقی شهرداد، میتوانید به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه نمایید.





:: برچسب‌ها: تنظیم قرارداد هم بنیان گذاران , قرارداد هم بنیان گذاران , تنظیم قرارداد هم بنیان گذاران شهرداد , شهرداد , اپلیکیشن حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

در هنگام جدایی زوجین اگر آن ها دارای فرزندی باشند. یکی از مهم ترین مسائلی که  ممکن است برای آنها مشکل و اختلاف نظر ایجاد کند مسئله حضانت فرزند است. البته لازم به ذکر است که حضانت فرزند فقط در زمان طلاق مطرح نمی شود.

در هر حالتی که والدین به صورت جدا از هم زندگی کنند این مسئله مطرح است و ممکن است بر سر آن اختلافاتی به میان بیاید. شهرداد در این مقاله قصد دارد به بررسی مساله حضانت فرزند و چگونگی آن بپردازد پس تا انتها با ما همراه باشید.

حضانت فرزند

حضانت فرزند

کلمه حضانت در معنای لغوی آن عبارت است از مسئولیت و نگهداری از فرزند و تربیت وی است. قوانین حضانت فرزندان توسط قانون گذاران مشخص گردیده است و می تواند با توجه به حکم دادگاه و یا حتی توافق والدین تغییر کند.

در این مورد هزینه های نگهداری و همچنین نفقه فرزند بر عهده مرد است. اما ولایت قهری به هیچ عنوان قابل تغییر نیست حتی با حکم قانون هم نمی توان این ولایت را تغییر داد. ولایت قهری در وهله اول یا پدر فرزند است و اگر پدر وی حضور نداشت با پدربزرگ یا همان جد پدری وی است.

در ارتباط با سن حضانت فرزند، فرزندان تا 7 سالگی حضانت آن ها با مادر است. پس از 7 سالگی تا 15 سالگی برای فرزند پسر و تا 9 سالگی برای فرزند دختر، حضانت با پدر آنها است.

سلب حضانت فرزند

در مواردی دادگاه می تواند حق حضانت را از والدی که حضانت با او بوده است گرفته و به شخص دیگری آن را اهدا کند. در صورتی که والدین با مواظبت نکردن از فرزند سلامت جسمانی یا تربیت اخلاقی وی را به خطر اندازند.

دادگاه در این موارد حق این را دارد که در صورت تقاضای نزدیکان فرزندان یا قیم وی یا رئیس حوزه قضایی هر تصمیمی را برای حضانت باطل کند. موارد ذیل از جمله مواردی است که دادگاه می تواند در صورت وجود آن ها حکم حضانت را باطل کرده و از والدین فرزند بگیرد.

  • مبتلا بودن به بیماری های روانی البته با تشخیص پزشکی قانونی

  • اعتیاد داشتن به مواد مخدر و الکل و قمار

  • داشتن فساد اخلاقی و فحشا

  • انجام و تکرار ضرب و جرح خارج از حد متعارف

  • سوء استفاده کردن از فرزند و یا مجبور کردن وی به مشاغلی مانند تکدی گری، قاچاق، فساد و فحشا

همچنین لازم به ذکر است در صورتیکه مادر حضانت را برعهده داشته باشد، اگر دچار جنون باشد و یا ازدواج کند، در صورتی که پدر فرزند هم صلاحیت نگهداری از فرزند را نداشته باشد. حضانت از هر دوی آن ها گرفته خواهد شد و به فرد دیگری از بستگان و نزدیکان فرزند داده خواهد شد.

سلب حضانت فرزند

جمع بندی

در ارتباط با مسئله حضانت فرزند نکات زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه نمود. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای هرگونه اقدامی در این زمینه ابتدا با وکیل متخصص در امور مربوط به حضانت مشورت کرده و با تمام حق و حقوق خود آشنا شوید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: حضانت فرزند , شهرداد , اپلیکیشن حقوقی شهرداد , نکات حضانت فرزند , ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

حضانت و قیومیت فرزند با یکدیگر تفاوت هایی دارند که در این مقاله از شهرداد قصد داریم آن را بیان کنیم.

حضانت در اصطلاح عامیانه عبارت است از نگهداری و ترو خشک کردن و تربیت فرزند اما قیومیت فرزند عبارت است از بر عهده گرفتن مسائل حقوقی فرزندی که به سن قانونی نرسیده است و یا محجور است.

محجور یعنی فردی که از نظر قانونی نمی تواند امور خود را به طور مستقل و بدون دخالت شخص دیگری انجام دهد.

شرایط قیومیت فرزند

انواع محجور که نیازمند قیومیت فرزند می باشد.

اشخاص صغیر افرادی هستند که هنوز به سن بلوغ نرسیده باشند و به همین دلیل توانایی تشخیص امور خود را ندارد.

دسته دوم افرادی غیر رشیدی یا سفیه هستند که علی رغم اینکه به سن قانونی رسیده اند توانایی درک و تشخیص بین بد و خوب و مسائل مالی را ندارند.

دسته دیگری از محجوران دیوانگان هستند که فاقد قوه عقل می باشند و نمی توانند امور مالی و غیر مالی خود را بر عهده بگیرند.

حضانت فرزند با چه کسی است ؟

حضانت فرزند بر عهده کسی است که فرزند را تربیت و نگهداری میکند و نیازهای عاطفی و روحی او را برآورده می کند.

اما قیومیت فرزند بر عهده کسی است که نیازهای مالی و مسائل مربوط به امور مالی فرزند را بر عهده دارد. 

قیم فرزند پدر او می باشد و تا سن هجده سالگی تمام امور مالی فرزند را بر عهده دارد در نتیجه در صورتی که قیومیت فرزند بر عهده کسی خواهد بود که امول مالی فرزند را عهده دار است.

بعد از فوت پدر کودک قیومیت فرزند بر عهده چه کسی است ؟

قیم توسط قانون برای فرزندی که پدرش را از دست داده است تعیین می شود و به دلیل حساسیت این موضوع چون که امور مالی بر عهده اوست بسیار بالا است.

بعد از فوت پدر اگر مادر صلاحیت داشته باشد اصلی ترین گزینه برای قیومیت فرزن است اما اگر او مجددا ازدواج کند قیومیت فرزند به یکی از اقوام درجه یک پدر یا مادر می رسد و اگر هیچ یک از این افراد این مسئولیت را نپذیرفتند دادگاه فرد امینی را برای واگذاری قیومیت فرزند به او انتخاب می کنند.

نکته حائز اهمیت این است که قیم نمی تواند خود سرانه درباره اموال کودک تصمیم گیری کند و قانون در این باره سخت گیری های زیادی دارد و قیم را ملزم کرده است تا هرگونه دخل و تصرفی را با اجازه از اداره سرپرستی انجام دهد.

مدارک لازم برای قیومیت فرزند

کلام پایانی 

در صورتی که با مبحث قیومیت فرزند برخورد کرده اید و می خواهید از تمام جوانب قانونی این کار مطلع شوید به شما پیشنهاد می شود که حتما با وکلا و متخصصانی که در این زمینه تجربه دارند مشورت کنید.

اپلیکشن شهرداد امکان جدیدی است از طرف گروه مشاوران و وکلای مجرب که شما می توانید با مراجعه به آن به صورت تلفنی، آنلاین یا حضوری از راهنمایی های آنها استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: قیومیت فرزند , شهرداد , بلاگ حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

همه ما با چراغ گردان آشنایی کامل داریم. چراغ هایی که برای هشدار دادن روی ماشین های پلیس، آمبولانس، آتش نشانی و از دست وسایل حمل و نقل برای اخطار دادن نصب می شوند. و یا حتی به عنوان آژیر خطر از آن ها استفاده می شود.

موارد استفاده چراغ گردان بسیار زیاد است اما شاید هرکسی با نحوه ساز و کار آن ها آشنایی نداشته باشد. در این مقاله یونکس قصد دارد شما را با نحوه عملکرد و هدف استفاده از چراغ گردان آشنا کند پس در ادامه با ما در این مقاله همراه باشید.

چراغ گردان

چراغ گردان

روشنایی اضطراری وسیله نقلیه یک یا چند چراغ هشدار بصری است که برای استفاده در مواقعی که راننده می خواهد فوریت سفر خود را به سایر کاربران جاده منتقل کند ، برای ارائه هشدار اضافی در مورد خطر هنگام ایستادن یا در مورد اجرای قانون به عنوان وسیله ای برای علامت دادن به راننده دیگر برای توقف برای تعامل با یک افسر. این چراغ ها ممکن است .

چراغ های اضطراری اختصاصی مانند یک چراغ راهنما یا یک میله نور باشند ، یا ممکن است نور ثابت اصلاح شده مانند یک کلاه گیس یا چراغ مخفی باشد و به هر روشنایی استاندارد دیگری مانند چراغ های خطر اضافی در ماشین اضافه می شود. . غالباً ، به منظور افزایش کارایی ، از آنها همراه با آژیر (یا بعضاً آژیر) استفاده می شود.

در بسیاری از حوزه های قضایی ، استفاده از این چراغ ها می تواند اختیارات قانونی خاصی را برای کاربر فراهم کند و ممکن است الزاماتی را برای سایر کاربران جاده ای ایجاد کند که رفتار متفاوتی داشته باشند ، مانند مجبور کردن آنها به کنار جاده و تسلیم حق تقدم ، بنابراین وسیله نقلیه اضطراری ممکن است بدون هیچ مانعی ادامه یابد. قوانین مربوط به و استفاده از این چراغ ها در حوزه های قضایی بسیار متفاوت است.

در برخی مناطق ممکن است استفاده از چراغ های مشابه به وسایل نقلیه غیر اضطراری (به عنوان مثال اتوبوس های مدرسه) و وسایل نقلیه نیمه اضطراری (به عنوان مثال کامیون های یدک کش) مجاز باشد. این چراغ های غیر اضطراری و نیمه اضطراری نیز در اینجا مورد بحث قرار گرفته است. تحقیق در مورد سودمندی و خطرات احتمالی این چراغ ها نیز ارائه شده است.

چراغ گردان یونکس

موارد استفاده از چراغ گردان

روشنایی وسایل نقلیه اضطراری معمولاً برای پاکسازی حق تقدم وسایل نقلیه اضطراری یا هشدار دادن خطرات احتمالی به رانندگان نزدیک ، مانند وسیله نقلیه متوقف شده یا کندتر از سرعت ترافیک ، یا اتومبیلی که از آن جا کشیده می شود ، استفاده می شود. همچنین ممکن است برای ارائه راهنمایی های خاص به رانندگان ، مانند دستور حرکت دادن استفاده شود. بعضی از وسایل نقلیه برای هدایت ترافیک یک صفحه پیکان کوچک دارند.

استفاده از چراغهای اضطراری توسط قانون در بسیاری از حوزه های قضایی فقط برای پاسخگویی به وضعیت اضطراری ، شروع توقف در ترافیک ، تمرینات آموزشی صادقانه یا وجود خطر خاص در جاده محدود شده است. اکثر آژانس های امنیتی خصوصی دارای مجوزهای ویژه ای هستند که به آنها اجازه می دهد از چراغ های راهنما در مناطق خاص استفاده کنند.

جمع بندی

در نهایت شما برای تهیه چراغ گردان با کیفیت می توانید به فروشگاه هایی که اقدام به فروش چراغ گردان می کنند مراجعه کنید. یکی از این فروشگاه ها، فروشگاه یونکس است که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی یونکس اقدام به خرید چراغ گردان کنید.



:: برچسب‌ها: چراغ گردان , چراغ گردان یونکس , یونکس , خرید چراغ گردان ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

رینوپلاستی یکی از انواع جراحی هایی است که روی بینی انجام می شود و هدف آن به طور ویژه اصلاح فرم و اندازه بینی برای زیباتر شدن آن است. انواع مختلف جراحی بینی وجود دارد که هر یک به نحوی عملکرد بینی را بهبود می دهند. اما رینوپلاستی به شکل تخصصی برای ارتقای زیبایی بینی انجام می شود.

مهمترین اجزای بینی شامل بخش غضروفی و بخش استخوانی هستند. در رینوپلاستی تمام این بخش ها می توانند مورد دست کاری و تغییر قرار بگیرند. جراح شما می تواند تصمیم بگیرد که با توجه به فرم کنونی بینی شما و تغییراتی که لازم است اعمال شود چه اعمالی روی بینی شما انجام شود.

هنگام برنامه ریزی جراحی بینی، جراح سایر ویژگی های صورت، پوست بینی و مواردی را که می خواهید تغییر دهید، در نظر می گیرد. اگر شما کاندید جراحی هستید، جراح شما معمولا یک طرح سفارشی با توجه به چهره و بقیه ی اعضای صورت شما برای شما ایجاد می کند.و توضیح می دهد که شکل بینی شما بعد از رینوپلاستی چه شکلی خواهد شد.

رینوپلاستی

انگیزه از انجام رینوپلاستی چیست؟

افراد به دلایل مختلفی تصمیم به انجام جراحی رینوپلاستی می گیرند. که از این دلایل می توان به رفع مشکلات ساختاری و تنفسی در بینی، شکستگی بینی در سوانح مختلف، و متناسب سازی بینی با صورت به جهت زیبا تر شدن اشاره کرد.

فرم های مختلف بینی

ابتدا قبل از انجام رینوپلاستی باید به شناخت انواع بینی پرداخت. اگر بینی دارای پوستی ضخیم و اسکلت و غضروف های زیرین ضعیف است به آن نوع بینی اصطلاحا بینی گوشتی گفته می شود.

اگر بینی دارای پوست نازک و استخوان و اسکلت بزرگ و قوز باشد به آن بینی استخوانی گفته می شود.

انجام رینوپلاستی روی بینی استخوانی در نهایت نتیجه مطلوب تری  به دست می دهد اما روی بینی گوشتی از حساسیت بیشتری برخوردار است و تبحر پزشک در گرفتن نتیجه مطلوب بسیار مهم است.

پس برای انتخاب پزشک خود برای عمل رینوپلاستی زمان زیادی بگذارید و بسیار تحقیق کنید.

اعمال مراقبتی بعد از رینوپلاستی

•           بعد از به هوش آمدن اگر با درد مواجه شدید از داروهای مسکنی که برایتان تجویز شده استفاده کنید.

•           اگر کبودی و قرمزی در اطراف چشم و بینی تان ظاهر شد از کمپرس یخ استفاده کنید.

•           نوشین مایعات مثل آب آناناس و کرفس به ترمیم زخم و کببودی ها کمک می کند.

•           نگران نباشید کبودی ها بعد از گذشت یک هفته تا ده روز بر طرف می شود.

•           از انجام کارهای سنگین، خندیدن، خوردن غذاهای سفت خودداری کنید.

•           از پایین نگه داشتن سر به مدت طولانی خودداری کنید.

•           از عینک تا دو ماه استفاده نکنید و اگر عینکی هستید برای این مدت از لنز استفاده کنید.

•           از مصرف الکل، سیگار، قلیان اجتناب کنید.

رینوپلاستی

کلام آخر

تاثیر رینوپلاستی روی فرم بینی بسیار مشهود و قابل توجه است. اگر جراح تجربه کافی نداشته باشد این تاثیر می تواند منفی باشد و حتی زیبایی چهره را تخریب کند. باید انتخاب جراح با دقت بسیار انجام شود تا از وجود هر گونه خطر جلوگیری شود. رینوپلاستی اگر توسط جراح ماهر انجام نشود می تواند باعث بروز عوارضی همچون اختلالات تنفسی و بویایی شود. کلینیک دکتر تهران بیوتی یکی از مراکز معتبر جراحی رینوپلاستی است. برای دریافت مشاوره و خواندن مقالات مفید درباره عمل بینی می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: رینوپلاستی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

سیلندرهای گاز یا تانک های قابل حمل اکسیژن هنوز هم به طور گسترده در بیمارستان ها و کلینیک های سرپایی استفاده می شود. در حالی که غلظت های اکسیژن قابل حمل به طور فزاینده ای برای اکسیژن درمانی طولانی مدت عملی تر می شوند ، هنوز مکانی برای تانک های قابل حمل وجود دارد. بسیاری از پزشکان اکسیژن درمانی را از طریق خرید تانک اکسیژن مایع قابل حمل استاندارد تجویز می کنند تا زمانی که بیمار از اکسیژن استفاده کند یا راه حل طولانی مدت لازم شود.

دو فاز اکسیژن برای نگهداری در تانک های اکسیژن قابل حمل

بررسی اجمالی تانک های یا سیلندرهای اکسیژن اکسیژن خالص در یک تانک قابل حمل در 2 حالت مختلف وجود دارد: گاز اکسیژن فشرده و اکسیژن مایع.

گاز اکسیژن فشرده

هوایی که در شرایط جوی استاندارد تنفس میکنیم حاوی 21٪ اکسیژن و 79٪ نیتروژن (همراه با برخی گازهای کمیاب) است. با این حال ، گاز اکسیژن فشرده 99.5٪ اکسیژن خالص است. تولیدکنندگان اکسیژن را از جو استخراج می کنند و فقط مولکول های گاز اکسیژن را فشرده میکنند ، سپس تانک های آلومینیوم را پر می کنند تا به فشار حدود 2200 پوند بر اینچ مربع (PSI) برسند. برای مقایسه ، فشار هوا در یک تایر استاندارد اتومبیل سدان حدود 40-44 PSI است ، بنابراین تانک های اکسیژن تحت فشار بیشتری قرار دارند.

 

هنگامی که گاز اکسیژن فشرده از تانک قابل حمل اکسیژن آزاد می شود ، فشار زیاد درون تانک اکسیژن مایع  را به سمت خارج وارد می کند. آزاد شدن فشار جریان لیتر اکسیژن را ایجاد می کند که به دستگاه اکسیژن رسانی مورد نظر شما می رسد (مانند کانول بینی یا ماسک اکسیژن).

اکسیژن مایع

اکسیژن مایع نیز 99.5٪ اکسیژن خالص است ، اما به صورت مایع ذخیره می شود. اکسیژن مایع با خنک شدن گاز اکسیژن تا 297- درجه فارنهایت ایجاد می شود (1). اکسیژن مایع در معرض دمای گرمتر قرار می گیرد ، دوباره به گاز تبدیل می شود. هنگام استفاده پس از خرید تانک اکسیژن مایع ، گاز تبدیل شده از طریق دستگاه اکسیژن رسانی مورد نظر شما به بیرون جریان می یابد ، مشابه گاز اکسیژن فشرده. برای جلوگیری از تبخیر ناخواسته ، اکسیژن مایع باید در تانک مخصوصی که به عنوان قمقمه برای سرد نگه داشتن مایع ذخیره می شود ، ذخیره شود.

اکثر بیماران برای تشخیص جدید اکسیژن مایع تجویز نمی شوند. اکسیژن مایع به دلیل تجهیزات اضافی و آموزش مورد نیاز برای استفاده ، معمولاً برای استفاده کوتاه مدت غیر عملی است. با این حال ، دلیل اینکه اکسیژن مایع هنوز هم گزینه طولانی مدت معقول است ارزان و کم حجم تر بودن آن است ، حتی اگر اکسیژن مایع چالش های اضافی دیگری را ایجاد کند که هنوز هم برای استفاده روزانه مطلوب نیست.

اندازه و ظرفیت تانک اکسیژن مایع قابل حمل

اندازه های مختلف سیلندر اکسیژن از صنعتی گرفته تا قابل حمل وجود دارد. با این حال ، تانک "E" تا حد زیادی متداول ترین است.

تانک "E" یک تانک آلومینیومی 3 فوت است که وزن آن حدود 8 پوند است و بسته به تولید کننده ، از اکسیژن فشرده 2200-3000 PSI حامل است. در صورت استفاده مداوم با 2 لیتر در دقیقه ، تانک  "E" حدود 5-6 ساعت دوام می آورد. در حالی که تانک  "E" هنوز قابل حمل در نظر گرفته می شود ، برای حمل راحت در مسافت طولانی بسیار بلند است ، بنابراین معمولاً با یک گاری همراه است.

خرید تانک اکسیژن فشرده یا تانک های اکسیژن مایع  قابل حمل

تانک های دیگری مانند تانک  "H" (که قابل حمل نیست) ، یا تانک های کوچکتر مانند تانک های "C" و "D" نیز وجود دارد. در حالی که تانک های "C" و "D" وزن کمتری دارند و دارای کیسه های حمل مناسب هستند ، ظرفیت کل آنها برای نگهداری اکسیژن فشرده کمتر است ، به این معنی که در کل اکسیژن کمتری در تانک  ذخیره می شود. بنابراین در حالی که تانک  "E" قابل حمل کمتری نسبت به تانک  "C" یا "D" است و برای حرکت به گاری احتیاج دارد ، ظرفیت بیشتر اکسیژن ذخیره شده آن را به تعادل ترین گزینه برای استفاده کوتاه مدت تبدیل می کند.

تنظیم کننده جریان

تنظیم کننده های جریان با تبدیل واحدهای فشار تانک  شما به تعدادی که در واحد جریان اندازه گیری می شوند ، یعنی لیتر در دقیقه (LPM) کار می کنند. این ویژگی از آن جهت مهم است که به شما کمک می کند مقدار مشخصی اکسیژن را برای آزادسازی تعیین کنید ، همان چیزی که توسط پزشک در LPM تجویز می شود. همچنین ، بدون تنظیم کننده ، استفاده پس از خرید تانک اکسیژن مایع  باز فقط مقدار زیادی گاز تحت فشار را به سرعت آزاد می کند ، که کاملا خطرناک است.

تنظیم کننده ها 2 نوع اصلی دارند: جریان مداوم و جریان دوز پالس.

جریان مداوم

اگر فقط از اکسیژن به صورت متناوب استفاده می کنید ، به احتمال زیاد تنظیم کننده جریان مداوم خواهید داشت. این تنظیم کننده ها به شما امکان می دهند LPM را طبق دستور پزشک تنظیم کنید و همان سطح اکسیژن را تا زمانی که تانک تمام شود یا به صورت دستی خاموش شود ، حفظ خواهید کرد.

جریان دوز نبض

تنظیم کننده های جریان دوز پالس کمی پیچیده تر هستند. با تنظیم کننده دوز پالس ، می توانید ظرفیت موثر تانک اکسیژن مایع قابل حمل خود را تا 6 برابر افزایش دهید. تنظیم کننده این کار را فقط با آزاد کردن انفجارهای کوتاه اکسیژن هنگام استنشاق انجام می دهد ، بنابراین هنگام بازدم هدر رفت اکسیژن کمتری انجام می شود. همچنان می توانید LPM تجویز شده را به همان روش تنظیم کننده جریان مداوم تنظیم کنید.

چالش های موجود خرید تانک های اکسیژن مایع  قابل حمل برای استفاده طولانی مدت

چالش های موجود در تانک های اکسیژن قابل حمل برای استفاده طولانی مدت تانک های قابل حمل یک راه حل عالی برای استفاده کوتاه مدت است ، اما بیمارانی که برای مدت طولانی تری به اکسیژن نیاز دارند ممکن است با چالش های مهمی روبرو شوند:

تغییر مخازن اکسیژن مایع

با 5 تا 6 ساعت عمر ، مخازن اکسیژن قابل حمل "E" در صورت استفاده مداوم طولانی نمی مانند. اگر به اکسیژن مداوم نیاز دارید ، می توانید یک تنظیم کننده دوز نبض برای افزایش عمر مخزن خود تهیه کنید ، اما احتمالاً هنوز در حال تغییر تعویض مخازن یک روز در میان هستید.

خطر آتش سوزی

اکسیژن تحت فشار خطر آتش سوزی دارد. در حالی که اکسیژن موجود در اتمسفر فقط یک کاتالیزور برای آتش سوزی است ، اکسیژن فشرده باعث می شود مواد (که در غیر این صورت نمی سوزند) به راحتی آتش می گیرند. بنابراین هنگام ذخیره مخازن در خانه ، ضروری است که آنها را از هرگونه منبع جرقه ، گرما یا شعله دور نگه دارید.

هزینه

غلظت اکسیژن قابل حمل در جلو معمولاً گرانتر است ، اما مخازن قابل حمل تا زمانی که دیگر اکسیژن را متوقف نکنید ، هزینه بالایی دارند. اگر به اکسیژن مداوم نیاز دارید ، هزینه استفاده از مخازن در طولانی مدت بسیار بالاتر خواهد بود.

جمع بندی

در این مقاله ، ما برخی از اصول مخازن قابل حمل اکسیژن و چندین مورد مهم دیگر را که باید در مورد آنها بدانیم ، شرح دادیم. امیدوارم با این بررسی اجمالی ، آگاهی شما افزایش یافته باشد.

برای خرید تانک اکسیژن مایع و محصولات مشابه، می توانید به سایت تک گاز مراجعه نمایید.





:: برچسب‌ها: خرید تانک اکسیژن مایع ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

پودر سنگ، آرد سنگ و یا خاک سفید یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین مصالح در ساختمان سازی و صنایع مختلف است که افراد زیادی از صنایع و مشاغل مختلف نیاز به خرید پودر سنگ دارند در این مقاله ما سعی 

می کنیم موارد مصرف پودر سنگ و یکی از انواع مختلف پودر سنگ به نام پودر سنگ جوشقان را بررسی کنیم، با ما همراه باشید.

 

کاربرد پودر سنگ جوشقان

 

 

موارد استفاده پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ جوشقان یکی از انواع پودر سنگ تولید شده در کشور می باشد و به دلیل خاصیت ژل مانند و چسبندگی بالایی که دارد یکی از ترکیبات مهم بتن است ،زیرا علاوه بر کاهش هزینه تولید بتن ، موجب افزایش مقاومت و کاهش امکان ترک خوردگی در آن می شود. همچنین در ترکیب دوغاب و ملات برای  پوشش شیارها و بندکشی در کاشی و سرامیک کاری حمام و سرویس بهداشتی ،بندکشی سنگ نمای ساختمان ها و یا برای نمای شسته ی  با سیمان سفید به نسبت یک به یک ترکیب می شود. 

همچنین خاک سنگ جوشقان برای چسبندگی بیشتر بر روی قیر گونی جاده ها،  خوراک دام و سند بلاست ،برای تهیه داروها ،برای خلق آثار هنری و در تولید نوشابه های گازدار و صنایع غذایی دیگر مثل تولید شیره انگور و غیره کاربرد دارد. سنگ جوشقان با توجه به نوع موارد مصرف قابل تولید دردانه بندی های گوناگونی با مش های مختلف نظیر پودر سنگ جوشقان نمره 1 تا سنگ جوشقان نمره 5 با کیفیت معمولی یا ممتاز است. همچنین سنگ جوشقان بادامی برای مصارف خاص هم تولید می گردد.

 

ویژگی ها پودرسنگ جوشقان

 

1-رنگ بسیار سفید و درخشان

2-ماندگاری رنگی و ظاهری

3-چسبندگی زیاد

4-مقاومت و استحکام بالا

5-ترکیب پذیری عالی با مصالح ساختمانی دیگر نظیر سیمان سفید



مشخصات فنی پودر سنگ جوشقان 




  • سنگ جوشقان در طبقه سنگ های رسوبی دگرگون شده می باشد( نزدیک به مرمریت ) .

  • وزن حجمی : 2.7 گرم بر سانتی متر مکعب

  • جذب آب : 3 درصد

  • مقاومت در مقابل سایش ( تست لس آنجلس) : 34 درصد

  • آنالیز فیزیکی مخلوط پودر آسیابی :

  • خاک سنگ از پودر سنگ زبر تر است ( دانه بندی درشت تر دارد)

پودر سنگ جوشقان در جه یک



تفاوت پودر سنگ با خاک سنگ جوشقان 

 

اغلب پودر سنگ جوشقان  و خاک سنگ آن را یکی می دانند ولی در اصطلاح تجاری و زبان بازرگانی به خاک سنگ نسبت به پودر سنگ جوشقان کمی دانه درشت تر و زبر است،اما  پودر سنگ جوشقان خیلی نرم و آرد مانند می باشد.

به عبارتی خاک سنگ جوشقان دارای زبره بیشتری نسبت به پودر سنگ است و کاربرد خاص خود را دارد.

پودر سنگ جوشقان یکی از انواع  پودر سنگ تولیدی در کشور است که دارای مشخصات مربوط به خود می باشد و مزایایی زیادی نسبت به سایر خاک سنگ ها دارد ، آن را نسبت به دیگر انواع پودر سنگ متمایز می کند.

در ایران انواع مختلف این محصول نظیر ، پودر سنگ گرانیت ، پودر سنگ مرمریت ، پودر سنگ آهک و … تولید می شود که هر کدام مشخصات ویژه ای داشته و در زمینه متفاوتی به مصرف می رسد. در این میان پودر سنگ جوشقان نیز به عنوان یکی از انواع خاک سنگ ، به خاطر دارای بودن ویژگی هایی مانند رنگ بسیار سفید و درخشان ، ماندگاری رنگی و ظاهری و دانه بندی نرم و یکدست مورد توجه قرار دارد.زمینه اصلی مصرف پودر سنگ جوشقان در سفید کاری نمای ساختمان ها است به این صورت که می توان آن را به تنهایی و یا در ترکیب با سیمان سفید و درزگیری میان کاشی ها مصرف کرد. همچنین برای مصارفی مانند مجسمه سازی و تولید رنگ سفید هم به دلیل ویژگی رنگی خاص آن ، استفاده می کنند.

 

قیمت پودر سنگ جوشقان

 

 نتیجه :

شرکت پودرسازان یکی از معروف ترین کارخانه های تولیدکننده ی با کیفیت و ارزان  انواع مصالح ساختمانی از جمله پودر سنگ جوشقان ،الیگودرز،قم و ساوه ،انواع سیمان سفید و سیمان سیاه ،و.... را استخراج میکند و به سراسر کشور عرضه میکنند. می توانید با مراجعه به سایت پودرسازان اطلاعات بیشتری درباره قیمت ،انواع و مشخصات این محصول به دست آوردید.  





:: برچسب‌ها: پودر سنگ جوشقان , پودرسازان , پودر سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

یکی از راه های رسیدن به چهره ای زیبا و جذاب، انجام عمل زیبایی بینی است. عمل زیبایی بینی با تغییر اندازه و فرم بینی، نمای زیباتری به بینی می دهد. چند نکته مهم وجود دارد که قبل از تصمیم گیری برای عمل بینی باید به آنها توجه کرد. یکی از مهم ترین این موارد عوارض عمل زیبایی بینی است. یکی از این عوارض خونریزی است.

عمل زیبایی بینی

دلیل خونریزی بعد از عمل زیبایی بینی چیست؟

هر جراحی بینی با خونریزی همراه است ولی اگر خونریزی حین عمل زیاد باشد، علت آن فشار خون بالا است که دلیل این فشار خون بالا هم به تغذیه و موارد مصرفی بیمار می‌باشد. خونریزی شدید حین عمل، کبودی دور چشم بعد از عمل را شدیدتر می‌کند.

5 عامل عمده در خونریزی تأثیر دارد:

  • داروهای بیهوشی که پزشک حین عمل استفاده می‌کند، امکان دارد بعد از عمل، تهوع آور باشد و استفراغ ناشی از آن، منجر به فشار به بینی و خونریزی آن می‌شود. ضمن اینکه دردهای بعد از عمل زیبایی بینی در خونریزی تأثیر دارد، در واقع هرچقدر میزان تغییراتی که در ساختار بینی اعمال شده، بیشتر باشد، احتمال خونریزی آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • داروهای مسکن و آنتی بیوتیک‌ها، خاصیت ضد انعقاد دارند و منجر به خونریزی بیشتر بینی می‌شود. داروهایی مانند آسپرین، بروفن، پیروکسیام و ویتامین E. لازم به ذکر است که گیاهی یا صنعتی بودن مسکن تاثیر در عوارض آن ندارد. به همین دلیل معمولاً پزشکان به بیماران توصیه می‌کنند که از 3 هفته قبل از عمل، هیچ مسکنی مصرف نکنند.
  • رژیم گیاه خواری بدن را با کمبود ویتامین K مواجه می‌کند. ویتامین K یکی از ویتامین‌های مهم در انعقاد خون می‌باشد.
  • برخی بیماری‌های مادرزادی مانند هموفیلی، فون ویلبراند باعث اختلال در انعقاد خون می‌شوند.
  • مصرف الکل و سیگار قبل و بعد از عمل، منجر به رقیق شدن خون و خونریزی شدید می‌شوند.

تامپون بینی برای جلوگیری از خونریزی

تامپون یا مش یا فیتیله، نوعی پنبه یا گاز استریل است که معمولاً حالت لوله‌ای شکل دارد با پماد تتراسیکلین آغشته می‌شود. جراح بینی معمولاً بعد از جراحی زیبایی بینی، تامپون را داخل بینی قرار می‌دهد تا از خونریزی جلوگیری کند، علاوه بر آن به صاف نگه داشتن تیغه بینی کمک کند. از تا مپون یک نخ بیرون زده شده تا درآوردن آن از بینی و تعویض آن راحت‌تر انجام شود. بعضی از تامپون‌ها از داخل لوله پلاستیکی دارند تا راه نفس کشیدن، باز باشد.

عمل زیبایی بینی

اقدامات لازم برای کاهش خونریزی

از سه هفته قبل از سیگار نکشید و الکل مصرف نکنید مخصوصاً اگر عمل بینی گوشتی در پیش رو دارید.

از مصرف داروهای مسکن مانند آسپرین و... (که در بالا ذکر شد) را از سه هفته قبل از عمل، خودداری کنید.

در روزهای ابتدایی بعد از عمل، فعالیت‌های سنگین و شدید بدنی انجام ندهید.

تا سه ماه بعد از عمل از دستکاری و فین کردن بپرهیزید.

سر خود را زیاد پایین نگیرید.

مراقب باشید که بینی ضربه و آسیب وارد نشود.

خونریزی بعد از عمل زیبایی بینی، عارضه رایجی نیست اما امکان بروز آن وجود دارد. تنها کاری که باید بکنید این است که مراقبت های گفته شده را رعایت کنید و خونسردی خود را حفظ کنید. نگرانی به دل راه ندهید و اگر مشکلی پیش آمد به پزشک خود اطلاع دهید.



:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()